Probleemid (lapse) Mobiil-ID-ga (vol1)

Teismelised said jõuludeks uued telefonid. Vanad olid nii läbi. Uskumatu et tänapäeva telefonid ei peagi üle kahe eriliselt vastu (vähemalt need odavamad). Seekord said nad veidi parema mälu ja kaameraga telefonid, loodetavasti peavad ka pikemalt vastu ja ei hakka süsteem alt pidama.

Siiani oli teismelistel kasutusel Smart-ID, seda käisime tegemas pangas. Mis parajalt tüütu ettevõtmine. Just see aja kinni panemine, kõigile sobiva aja leidmine. Lapsed kasutavad isikutuvastust, panga äpi kasutamiseks. Palju mugavam kui nad saavad ise oma kuludel ja konto jäägil silma peal hoida. Mitte, et nad peavad pidevalt helistama, et küsida palju raha arvel. Kuna tundus palju lihtsam käia Elisa esinduses, teha neile Mobiil-ID ja asi korras. Sai see siis juba aasta lõpus ette võetud.

V Mobiil-ID töötas ideaalselt, aga R-i Mobiil-ID tööle ei hakanud, ütles, et puudub Mobiil-ID leping. Kuna tulid viimased tööpäevad peale, siis mõtlesin, et okei, tegeleme sellega uuesti aasta alguses. Sai siis peale aasta vahetust mindud esindusse, kus oli sama töötaja kes algselt tegi, temale oli üllatus, et see ei tööta. Lõpetas siis esimese tehtud lepingu ja alustas uut.

Siis hakkas “nali” pihta, enam ei lasknud uut lepingut teha. Kõigepealt tuli error, et ta on olemas leping. Kuigi see just lõpetati. Siis tuli teade ette, et rahvastikuregistri andmed ei klapi. Justkui ma käiksin võõra lapsega mingeid asju ajamas. Kodus üle kontrollitud, ta endiselt rahvastikuregistri järgi mu laps. Lõpuks andis ka teenindaja alla, sai vahetatud sim-kaart. Andis soovituse kaasa teha internetis ise uus Mobiil-ID. Kuna nädalavahetus, siis ei saanud ka tema kusagilt lisa abi.

Sai järgmisel päeval tehtud iseteeninduses uus Mobiil-ID, tundus et kõik tehtud, lootsime et esmaspäeval vaadatakse üle ja hakkab tööle. Ei hakanud, kui helistasin miks ei tööta hakati asja uurima ja seda uuritakse siiani. Arvestades, et meil on omateada korralik digiriik, siis sellist probleemi ei suudeta juba nädal aega lahendada. Keegi ei tea milles asi, asja uurimine käib siiani. Kuigi nad pidevalt lubavad ise helistada, ei helistata et öelda, et luasime helistada kahjuks vastust pole. Ikka pean ise helistama ja uurima. Ma ei saa aru kuidas ühel töötab ja teisel mitte. Kuidas ei saada ikka vastuseid. Loodan, et asi laheneb ja saan vol2 kirjutada, et mis siis see probleem oli.

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga