Mobill-ID saaga Elisa-ga sai meie jaoks läbi. Seda siis meie jaoks. Kuu ajaga 0 lahendust, mitu korda uuesti proovimist ja ühtegi tulemust. See on lihtsalt nii aju vaba. Kuidas ei suuda üks suur ettevõtte, kuu ajaga ära lahendada probleeme. Miks suunati pidevalt tagasi teenindusse/iseteenindusse kui teenust tööle ei saadud. Miks ühe lapse iseteenindus töötab laitmatult, teisel mitte.
Teenindusest ma üldse ei räägi. See robot kellega vestluse alguses suhtlema pead. Teenindajad, kes ei saa pikalt aru milles probleem. Teenindajad kes ei leia vastuseid, kuhu süsteemiga jõutud on. Kõnede ajal pidin peas ikka 1000x meenutama, et ta on kõigest teenindaja, kes pole süüdi. Pole teenindaja süü, et süsteemid nii ajuvabad ja ei toimi. Pole teenindaja süü, et ka nemad ei saa infot mida mul vaja oleks.
Meie lahenduseks oli käia pangas ja teha uuesti smart-id. Lahendus, mis pole mulle meelt mööda. Tundus et Mobiil-ID on palju mugavam. Uue telefoni puhul tõstad lihtsalt sim kaardi ümber ja ei mingit uut registreerimist. Tundub aga et hetkel jääme ühe lapse puhul siiski minu jaoks ebamugavama teenuse kasutajaks.
Üldmuljena, kui leping oleks minu nimel, läheksin ma sellise jamamise peale teise ettevõttesse üle. Ilmselt ma ka mingi aeg hakkan uurima, mis hinda teised ettevõtted pakuvad ja teen lepingud enda nimele ümber. Seda lihtsalt selle ebamugavuse ja nõmeda teeninduse tõttu.