Segadus Mobiil-ID-ga vol2

Esmaspäeval tuli Elisast kaua oodatud telefoni kõne. Kus öeldi, et jah mingi jamamine on. Tuleks käia kas esinduses, või saadavad pakiautomaati uus sim kaart, teha uus leping ja teenus töötab. Kiire arvestus, lapsel lühem koolipäev, jõuame enne füsioteraapiat esinduses käia ja uue lepingu teha. Eeldused kõigeks head.

Jõuame esindusse, teeme uue lepingu. Kui V-ga tuli detsembris kohe e-mail, Mobiil- ID kohta ei tulnud ka seekord seda meili. Katsetasime kohapeal kohe, ja see teenus ei hakanud jälle tööle. Teenindaja andis taaskord info edasi, jälle ootame. Teisipäeval helistasin uuesti, sain info, et taas andmed ei klapi rahvastikuregistri järgi. Kui esimene kord oli see naljakas, siis enam mitte. Kuidas minul sisse logides andmed klapivad ja nüüd enam mitte. Kes siis nende arvates R-i ema on?

Täna, kolmapäeval helistades tuli vastus, et ikka uuritakse. Ausalt ajab juba väga vihale. Keegi midagi ei tea, nüüd juba öeldi, et mingi teema mingi allkirjaga. Asja järjekordselt uuritakse. Ütlesin juba kurjalt, et vaja on et see siiski veebruariks töötab. Anti infoo edasi, ja loodetavasti võetakse varsti ühendust. Kuigi mul juba tahtmine minna tele2-te üle. See on juba nii vaimselt väsitav. Mitu lepingut veel lõpetama ja alustama peab, et teenus töötaks. Loodan et see jama lõppeb varsti.

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga